Strict Standards: Declaration of CuserActive::testRole() should be compatible with Cuser::testRole() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ckudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdyrudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Clogistyka::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccok::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cspedycja::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccemex::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6
CEMEX Polska
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności

Szanowny Kliencie,
Od dnia 25 maja 2018 roku, zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie, dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO").

Nowe Rozporządzenie nakłada na CEMEX Polska Sp. z o.o., jako administratora Twoich danych osobowych, obowiązek dostosowania do nowych wymogów należytego przetwarzania danych osobowych poprzez aktualizację procedur i dokumentów, w tym m.in. Regulaminów oraz Polityki Prywatności.

W związku z powyższym poniżej zamieszczamy link do Polityki Prywatności.

Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Twojej prywatności jest dla nas ważna, dlatego staramy się w możliwie najbardziej przejrzysty sposób pokazać, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane. Przedstawiamy naszą zaktualizowaną Politykę Prywatności, która szczegółowo wyjaśnia:

  • w jaki sposób zbieramy Informacje o Tobie;
  • w jaki sposób wykorzystujemy Informacje, które zbieramy;
  • w jaki sposób możesz nas poinformować, jeśli wolisz ograniczyć korzystanie z tych Informacji;
  • jakie stosujemy procedury, aby chronić prywatność Twoich Informacji.

  • Nasze wartości
    CEMEX - dlaczego właśnie My i Ty? Co nas wyróżnia i dlaczego tworzymy dla Ciebie?
  • Ekosystem biznesu
    Biznes - budowanie relacji i dobre praktyki. Jak zyskać przewagę na rynku i wyrobić markę?
  • Główka pracuje
    Innowacyjne podejście i usprawnianie procesów: technologie, produkty i rozwiązania.
  • Punkt widzenia
    Plusy i minusy branży budowlanej. Sytuacja na rynku, zabezpieczenie transakcji, finanse oraz BHP.
  • Centrum Wszechświata
    Jesteś najważniejszy - Twoje sukcesy, wybory i dylematy. Opisz to, co dla Ciebie najważniejsze.
  • Trudne decyzje
    Budować…tak, ale jak? Realizacja projektów, kogo zatrudniać i czy jest możliwe eko-budowanie?
  • Szpilki na budowie
    Czy budowanie to męska domena? Co kobiety wiedzą o budowie i jak radzą sobie z fachowcami?
  • Futurystyka
    Nowe trendy i wizja przyszłości. Ciekawe rozwiązania i jak powinno być - "skarbnica pomysłów".
  • Co w trawie piszczy?
    To warto wiedzieć: aktualności, ciekawostki z życia, prasówka.
  • "Po godzinach"
    Hobby nas buduje! Relaks i zainteresowania, ciekawe zajęcia i rzeczy polecane.


Obsługa Klienta – potęga w rękach firm

Cykliczne badania jakości obsługi klienta, prowadzone przez niezależne ośrodki badawcze w Polsce, wskazują na rosnące zadowolenie i systematyczną poprawę tych wyników. Jednak jak pokazują badania, zła jakość obsługi powoduje, że respondenci często rezygnują z usług firm, które nie są w stanie zaspokoić ich oczekiwań.

Potrzeba uzyskania dodatkowych informacji, czy to przy okazji kontaktów biznesowych, czy prywatnych nabrała w ostatniej dekadzie bardzo dużej aktywności. Szukamy informacji w Internecie lub bezpośrednio w firmach. Trudno jest sobie wyobrazić sytuację, w której na rynku funkcjonuje i rozwija się firma bez dobrze rozwiniętych struktur związanych z obsługą Klienta, czy też ogólnie dostępnymi danymi w Internecie. Dlatego, też zdecydowana większość firm o zasięgu ogólnopolskim i niezależnie od branży posiada wyspecjalizowane podmioty, którymi są na przykład Centra Obsługi Klienta, czy też Biura Obsługi Klienta.

Należy jednak pamiętać, że samo stworzenie, czy posiadanie jednostki specjalizującej się w obsłudze to za mało, musi iść w parze z wysoką jakością w myśl starego przysłowia, że to nie ilość a jakość stanowi wartość. W przypadku obsługi Klienta, jakość ma szczególne ważne znaczenie. Według badań z początku bieżącego roku, najczęściej wybieraną formą kontaktów jest nadal rozmowa telefoniczna, choć jej znaczenie spada, ale o tym nieco później. Zatem Klient, który dzwoni do firmy, oczekuje przed wszystkim uzyskania informacji w temacie z jakim się zwraca, ale również miłej i życzliwej obsługi. Sprostanie tak wysokim standardom obsługi wymaga od Konsultantów wysokich kwalifikacji profilowych związanych z prowadzoną przez firmę działalnością. Wbrew powszechnym opiniom o nieskomplikowanej, czy mało istotnej roli pracowników działów obsługi klienta należy im stanowczo zaprzeczyć i przekazywać rzeczywisty obraz ich pracy i odpowiedzialności z jaką jest ona związana. Pracownicy z tzw. ”touch point”, czyli osoby obsługujące Klientów na pierwszej linii, w bezpośrednim kontakcie muszą posiadać wyspecjalizowaną wiedzę o produktach i usługach oraz posiadać wysokie kompetencje miękkie np. takie jak odporność na stres. Dobór właściwych osób zaangażowanych w projekt, pełnych empatii, rozumiejących filozofię obsługi klienta będzie wspaniałą wartością dodaną dla kontrahentów, a firmie może przynieść dodatkowe profity dzięki wysokiej satysfakcji i lojalności jej klientów.

Żeby zapewnić wszystkim klientom szybki, łatwy i dopasowany dostęp do firmy należy zagwarantować im wielokanałową komunikację. Tak jak zostało wspomniane wcześniej, widoczny jest spadek kontaktów telefoniczny z wykorzystaniem telefonów stacjonarnych. Niewątpliwe jest to związane z rozwojem technologii jak również wzrostem oczekiwań i potrzeb klientów zwłaszcza reprezentujących młodsze pokolenia. Widoczny jest silny rozwój social media, web chat, Avatarów (Inteligentnych Systemów Obsługi Klientów) oraz szeroko rozumianych kanałów mobilnych. Poza wymienionymi nie należy zapominać o takich kanałach jak mail, czy też strona internetowa.  

Podsumowując można z pewnością stwierdzić, że posiadanie wykwalifikowanego zespołu obsługującego Klientów przy jednoczesnym wykorzystaniu zaawansowanych technologii ułatwiających komunikację z firmą będzie efektywnie wspierać politykę firmę i stanowić duży potencjał do jej dalszego rozwoju.
Wyślij do znajomego
Komentuj na forum
Brak komentarzy na forum

Oceń artykuł:

data publikacji: 03.12.2015

autor: Arkadiusz Ulanowski
Koordynator Centrum Obsługi Klienta. W branży cementowej działa od roku 1997. Wcześniej zajmował stanowiska w Zespole Zarządzania Relacjami z Klientem oraz odpowiadał za zarządzanie bazami danych. Za swój największy sukces uważa udział we wdrożeniu systemu SAP CRM w CEMEX Polska.







Zapisz się na Biuletyn: