Strict Standards: Declaration of CuserActive::testRole() should be compatible with Cuser::testRole() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ckudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdyrudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Clogistyka::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccok::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cspedycja::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccemex::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6
CEMEX Polska
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności

Szanowny Kliencie,
Od dnia 25 maja 2018 roku, zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie, dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO").

Nowe Rozporządzenie nakłada na CEMEX Polska Sp. z o.o., jako administratora Twoich danych osobowych, obowiązek dostosowania do nowych wymogów należytego przetwarzania danych osobowych poprzez aktualizację procedur i dokumentów, w tym m.in. Regulaminów oraz Polityki Prywatności.

W związku z powyższym poniżej zamieszczamy link do Polityki Prywatności.

Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Twojej prywatności jest dla nas ważna, dlatego staramy się w możliwie najbardziej przejrzysty sposób pokazać, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane. Przedstawiamy naszą zaktualizowaną Politykę Prywatności, która szczegółowo wyjaśnia:

  • w jaki sposób zbieramy Informacje o Tobie;
  • w jaki sposób wykorzystujemy Informacje, które zbieramy;
  • w jaki sposób możesz nas poinformować, jeśli wolisz ograniczyć korzystanie z tych Informacji;
  • jakie stosujemy procedury, aby chronić prywatność Twoich Informacji.

  • Nasze wartości
    CEMEX - dlaczego właśnie My i Ty? Co nas wyróżnia i dlaczego tworzymy dla Ciebie?
  • Ekosystem biznesu
    Biznes - budowanie relacji i dobre praktyki. Jak zyskać przewagę na rynku i wyrobić markę?
  • Główka pracuje
    Innowacyjne podejście i usprawnianie procesów: technologie, produkty i rozwiązania.
  • Punkt widzenia
    Plusy i minusy branży budowlanej. Sytuacja na rynku, zabezpieczenie transakcji, finanse oraz BHP.
  • Centrum Wszechświata
    Jesteś najważniejszy - Twoje sukcesy, wybory i dylematy. Opisz to, co dla Ciebie najważniejsze.
  • Trudne decyzje
    Budować…tak, ale jak? Realizacja projektów, kogo zatrudniać i czy jest możliwe eko-budowanie?
  • Szpilki na budowie
    Czy budowanie to męska domena? Co kobiety wiedzą o budowie i jak radzą sobie z fachowcami?
  • Futurystyka
    Nowe trendy i wizja przyszłości. Ciekawe rozwiązania i jak powinno być - "skarbnica pomysłów".
  • Co w trawie piszczy?
    To warto wiedzieć: aktualności, ciekawostki z życia, prasówka.
  • "Po godzinach"
    Hobby nas buduje! Relaks i zainteresowania, ciekawe zajęcia i rzeczy polecane.


Czynniki wpływające na efektywność współpracy – skrypt z Ekspert Radzi

"Dzień z Ekspertem” na Forum, to możliwość uzyskania informacji bezpośrednio od Eksperta, który prowadzi konsultacje online. Zobacz jakie czynniki wpływają na efektywność współpracy i czemu służy badanie opinii klientów. Pobierz skrypt z ostatniej dyskusji na Forum i zobacz jej przebieg.

W ramach Dzień z Ekspertem nt. „Czynniki wpływające na efektywność współpracy” (dn. 12.02.2015), Arkadiusz Ulanowski – Koordynator Centrum Obsługi Klienta odpowiadał na pytania, związane z budowaniem relacji z klientem i czynnikami, umożliwiającymi uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Jak wyniki badań prowadzonych przez CEMEX (CLASP) i ich analiza, wpływają na podejmowanie działań i usprawnianie procesów:
„Jednym z czynników, który kształtuje efektywną współpracę jest poznanie potrzeb i poziomu satysfakcji naszych Klientów. W naszej firmie prowadzimy ważny program, w którym cyklicznie badamy poziom zadowolenia w poszczególnych dziedzinach. Badanie dostarcza bardzo dużo cennych informacji na temat prowadzonej współpracy z naszymi Klientami, w następstwie których są podejmowane sprecyzowane działania, których celem jest usprawnienie bądź kontynuacja prowadzonych procesów.” - wskazywał w dyskusji Arkadiusz Ulanowski.

Na podstawie wpisów i konsultacji na Forum powstał skrypt:  "Dzień z Ekspertem - czynniki wpływające na efektywność współpracy”, który można pobrać w formacie (PDF), w sekcji Sezam Wiedzy - Raporty i Poradniki. W trakcie Dnia z Ekspertem użytkownicy napisali 17 postów i dyskusja była prowadzona w 3 tematach - poniżej ich spis:
       
I Czynniki kształtujące współpracę
a. Jakie czynniki kształtują dobrą i efektywną współpracę?
b. Na jakich płaszczyznach budujecie Państwo relacje z klientami?
II Relacje z klientami                               
a. Czy dobre i efektywne relacje z klientami są rzeczywiście tak ważne? Czy przekładają się one na wzrost satysfakcji klienta i zwiększenie sprzedaży produktów?
b. Skąd wiadomo jakie działania należy podjąć by udoskonalać efektywność współpracy z klientami?
c. Jak budujecie relacje z klientami? Czy badania satysfakcji klienta są jedynym wskaźnikiem dobrych relacji i pomagają je doskonalić?
d. Jak trudne są relacje z klientami w branży budowlanej? Czy ta branża jest specyficzna pod tym względem?
III Badanie satysfakcji klienta                           
a. Jakie wnioski płyną z ostatnich badań satysfakcji klienta? Czy są wyznacznikiem dobrej i efektywnej współpracy?
b. Jakie w dzisiejszych czasach są oczekiwania klientów?
c. Czy prowadzenie badań opinii klientów to jakiś standard Cemex-u, bo chyba nie każda firma robi takie badania?
d. Jak wyniki Waszych badań wyglądają na tle innych firm, czy pytania układa się dowolnie czy też to jakaś norma?
Cykl „Ekspert Radzi - Dzień z Ekspertem” na Forum, obejmuje szerokie spektrum konsultacji specjalistycznych. Formuła „online” zachęca do udziału w dyskusji i zadawania pytań, na które natychmiast można otrzymać odpowiedź. Współpracujemy z Ekspertami z różnych dziedzin, dzięki którym możemy publikować informacje o aktualnych wydarzeniach, komentować zjawiska, występujące w branży budowlanej oraz prowadzić konsultacje na Forum.

Wyślij do znajomego
Komentuj na forum
Brak komentarzy na forum

Oceń artykuł:

data publikacji: 16.02.2015

autor: Renata Markowska-Cisak
Specjalista Rozwoju Sprzedaży - zarządzanie projektami oraz koordynowanie działań promocyjnych wspierających siły sprzedaży. Rozwój e-commerce (e-faktura, e-cemex.pl , administrowanie Blog i Forum, projektowanie stron www i rozwiązań CRM) oraz optymalizowanie procesów biznesowych.







Zapisz się na Biuletyn: