Strict Standards: Declaration of CuserActive::testRole() should be compatible with Cuser::testRole() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ckudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdyrudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Clogistyka::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccok::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cspedycja::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccemex::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6
CEMEX Polska
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności

Szanowny Kliencie,
Od dnia 25 maja 2018 roku, zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie, dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO").

Nowe Rozporządzenie nakłada na CEMEX Polska Sp. z o.o., jako administratora Twoich danych osobowych, obowiązek dostosowania do nowych wymogów należytego przetwarzania danych osobowych poprzez aktualizację procedur i dokumentów, w tym m.in. Regulaminów oraz Polityki Prywatności.

W związku z powyższym poniżej zamieszczamy link do Polityki Prywatności.

Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Twojej prywatności jest dla nas ważna, dlatego staramy się w możliwie najbardziej przejrzysty sposób pokazać, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane. Przedstawiamy naszą zaktualizowaną Politykę Prywatności, która szczegółowo wyjaśnia:

  • w jaki sposób zbieramy Informacje o Tobie;
  • w jaki sposób wykorzystujemy Informacje, które zbieramy;
  • w jaki sposób możesz nas poinformować, jeśli wolisz ograniczyć korzystanie z tych Informacji;
  • jakie stosujemy procedury, aby chronić prywatność Twoich Informacji.

  • Nasze wartości
    CEMEX - dlaczego właśnie My i Ty? Co nas wyróżnia i dlaczego tworzymy dla Ciebie?
  • Ekosystem biznesu
    Biznes - budowanie relacji i dobre praktyki. Jak zyskać przewagę na rynku i wyrobić markę?
  • Główka pracuje
    Innowacyjne podejście i usprawnianie procesów: technologie, produkty i rozwiązania.
  • Punkt widzenia
    Plusy i minusy branży budowlanej. Sytuacja na rynku, zabezpieczenie transakcji, finanse oraz BHP.
  • Centrum Wszechświata
    Jesteś najważniejszy - Twoje sukcesy, wybory i dylematy. Opisz to, co dla Ciebie najważniejsze.
  • Trudne decyzje
    Budować…tak, ale jak? Realizacja projektów, kogo zatrudniać i czy jest możliwe eko-budowanie?
  • Szpilki na budowie
    Czy budowanie to męska domena? Co kobiety wiedzą o budowie i jak radzą sobie z fachowcami?
  • Futurystyka
    Nowe trendy i wizja przyszłości. Ciekawe rozwiązania i jak powinno być - "skarbnica pomysłów".
  • Co w trawie piszczy?
    To warto wiedzieć: aktualności, ciekawostki z życia, prasówka.
  • "Po godzinach"
    Hobby nas buduje! Relaks i zainteresowania, ciekawe zajęcia i rzeczy polecane.


Mierniki satysfakcji klienta

W obecnych czasach dobrze zarządzane firmy jako najwyższy priorytet, tuż po BHP, stawiają sobie obsługę Klienta. Chcą jak najlepiej poznać jego potrzeby i dbać o jego satysfakcję. Dlatego realizują wiele programów pro-klienckich, których celem jest doskonalenie produktów, usług oraz procesów będących kluczem do związania Klienta na stałe.

W jaki sposób firmy mogą weryfikować efekty swoich działań oraz poziom jakości swoich produktów i usług?
Może to być bezpośrednia rozmowa kierownika sprzedaży, która zawsze jest pierwszą linią kontaktu z klientem. Problem jaki może w takiej sytuacji się pojawić, to z jednej strony opór klienta przed bezpośrednim przekazaniem „w żywe oczy” niektórych problemów, a z drugiej taka informacja jak już zostanie przekazana, może być w natłoku spraw po prostu zapomniana.
Dlatego coraz więcej firm na świecie decyduje się na wprowadzenie mierników satysfakcji klienta i zbieranie informacji poprzez cykliczne ankiety. Zwykle jest to robione raz w roku lub nawet rzadziej, a tego typu ankiety są długie, szczegółowe i czasochłonne.

Alternatywą lub nawet uzupełnieniem tego typu sondaży jest coraz bardziej powszechna ankieta NPS (ang. Net Promoter Score, czyli wynik netto promotorów), która jest znacznie krótszą, ale przeprowadzaną w zwiększonej częstotliwości, 3-4 razy do roku.

Wskaźnik NPS powstaje z pytania klienta o prawdopodobieństwo polecenia swojego dostawcy znajomemu lub partnerowi w skali od 0 do 10, gdzie 10 jest oceną najwyższą. Następnie oceny są grupowane na trzy kategorie: promotorzy (oceny 9 i 10), obojętni (oceny 7 i 8) oraz krytycy (oceny 0-6). Wskaźnik jest obliczany przez odjęcie procentowego udziału krytyków od procentowego udziału promotorów.

Aby dodatkowo pogłębić wiedzę na temat opinii klientów często stosowane są dodatkowe pytania w celu znalezienia problemu (lub najlepszych praktyk w przypadku promotorów) i jak najszybszego skorygowania gorzej funkcjonujących elementów w łańcuchu dostaw.

Wiedza pozyskana z regularnie przeprowadzanych ankiet NPS przyczynia się do szybszego podejmowania decyzji dotyczących ulepszeń w każdym aspekcie zarządzania firmą, wzrostu zadowolenia Klientów i w efekcie lepszych wyników osiąganych przez przedsiębiorstwa.

Wyślij do znajomego
Komentuj na forum
Brak komentarzy na forum

Oceń artykuł:

data publikacji: 12.01.2018

autor: Jacek Adamowski
Mający za sobą różne zawody (m.in. etatowy nauczyciel), obecnie Kierownik Zespołu Wsparcia Operacyjnego w Pionie Planowania Strategicznego CEMEX Polska, mający 11 lat doświadczeń związanych z analizą rynku, zjawisk i reguł sprzedaży cementu. Posiada szerokie horyzonty, ma zarówno wykształcenie humanistyczne (anglistyka) jak i ekonomiczne (SGH). Osoba, dla której nie ma rzeczy niemożliwych, pełna optymizmu i wiary w lepszą przyszłość. Od dawna interesuje się futurystyką i nowinkami technicznymi. Wolny czas, poświęca głównie dla rodziny i dla swojej pasji, czyli rower górski i maratony MTB.







Zapisz się na Biuletyn: