Strict Standards: Declaration of CuserActive::testRole() should be compatible with Cuser::testRole() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ckudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdyrudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Clogistyka::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccok::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cspedycja::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccemex::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6
CEMEX Polska
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności

Szanowny Kliencie,
Od dnia 25 maja 2018 roku, zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie, dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO").

Nowe Rozporządzenie nakłada na CEMEX Polska Sp. z o.o., jako administratora Twoich danych osobowych, obowiązek dostosowania do nowych wymogów należytego przetwarzania danych osobowych poprzez aktualizację procedur i dokumentów, w tym m.in. Regulaminów oraz Polityki Prywatności.

W związku z powyższym poniżej zamieszczamy link do Polityki Prywatności.

Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Twojej prywatności jest dla nas ważna, dlatego staramy się w możliwie najbardziej przejrzysty sposób pokazać, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane. Przedstawiamy naszą zaktualizowaną Politykę Prywatności, która szczegółowo wyjaśnia:

  • w jaki sposób zbieramy Informacje o Tobie;
  • w jaki sposób wykorzystujemy Informacje, które zbieramy;
  • w jaki sposób możesz nas poinformować, jeśli wolisz ograniczyć korzystanie z tych Informacji;
  • jakie stosujemy procedury, aby chronić prywatność Twoich Informacji.

  • Nasze wartości
    CEMEX - dlaczego właśnie My i Ty? Co nas wyróżnia i dlaczego tworzymy dla Ciebie?
  • Ekosystem biznesu
    Biznes - budowanie relacji i dobre praktyki. Jak zyskać przewagę na rynku i wyrobić markę?
  • Główka pracuje
    Innowacyjne podejście i usprawnianie procesów: technologie, produkty i rozwiązania.
  • Punkt widzenia
    Plusy i minusy branży budowlanej. Sytuacja na rynku, zabezpieczenie transakcji, finanse oraz BHP.
  • Centrum Wszechświata
    Jesteś najważniejszy - Twoje sukcesy, wybory i dylematy. Opisz to, co dla Ciebie najważniejsze.
  • Trudne decyzje
    Budować…tak, ale jak? Realizacja projektów, kogo zatrudniać i czy jest możliwe eko-budowanie?
  • Szpilki na budowie
    Czy budowanie to męska domena? Co kobiety wiedzą o budowie i jak radzą sobie z fachowcami?
  • Futurystyka
    Nowe trendy i wizja przyszłości. Ciekawe rozwiązania i jak powinno być - "skarbnica pomysłów".
  • Co w trawie piszczy?
    To warto wiedzieć: aktualności, ciekawostki z życia, prasówka.
  • "Po godzinach"
    Hobby nas buduje! Relaks i zainteresowania, ciekawe zajęcia i rzeczy polecane.


Publikacja: Potrzeby klientów na pierwszym miejscu

Bliska współpraca z klientem oraz zapewnienie wysokiego poziomu obsługi to priorytety CEMEX Polska na 2016 rok. – Postawienie klienta w centrum naszej uwagi będzie źródłem wymiernych korzyści dla obu stron. Podstawą jest zrozumienie jego potrzeb pozwalające na dostarczanie dopasowanej do niego oferty* – mówi Rafał Gajewski, dyrektor Pionu Handlowego, członek Zarządu CEMEX Polska.

W serwisie rynekinfrastruktury.pl czytamy, że „Skupianie się na potrzebach klientów oraz dostarczanie skrojonych na miarę rozwiązań o wartości dodanej, jako elementy budujące świadomą lojalność, to jeden z priorytetów CEMEX Polska.  –  Nie bez znaczenia jest fakt, że po słabym dla CEMEX Polska pod względem ilości i wartości sprzedaży roku 2014, rok 2015 był okresem, który potwierdził solidną pozycję CEMEX na bardzo konkurencyjnym polskim rynku materiałów budowlanych. Stało się tak, pomimo silnej presji cenowej. Jesteśmy jednak niezadowoleni z aktualnie niskich poziomów cen w branży, znajdujących się niestety wśród najniższych w Europie. Utrudnia to inwestycje tak bardzo potrzebne do zapewnienia długofalowego zrównoważonego rozwoju tego strategicznego sektora w Polsce”*  – ocenia Rafał Gajewski, członek Zarządu CEMEX Polska (na zdjęciu)

Jak zaznacza Rafał Gajewski "CEMEX Polska wraz ze swoimi partnerami chce przede wszystkim prawidłowo przygotować się do kolejnych projektów infrastrukturalnych, a te będą owocować odpowiednim poziomem sprzedaży w następnych latach. – Największą uwagę skupiamy na rosnących wymaganiach klientów oraz ewolucji ich oczekiwań względem dostawców. Obserwacja rynku i naszych partnerów biznesowych pokazuje, że naszym priorytetem jest bliska współpraca z klientem." 

Jakie były wyniki CEMEX w poprzednich latach, jak będą wyglądały działania w bieżącym roku oraz co jest w centrum uwagi, a także jakie działania stanowią filar strategii na 2016 rok, dowiedzą się Państwo z artykułu pt.: CEMEX Polska: Potrzeby klientów na pierwszym miejscu opublikowanego w serwisie Rynek Infrasturktury, który polecamy.


Źrodło: "CEMEX Polska: Potrzeby klientów na pierwszym miejscu" - Ewa Pałys, publikacja w serwisie www.rynekinfrastruktury.pl
Wyślij do znajomego
Komentuj na forum
Brak komentarzy na forum

Oceń artykuł:

data publikacji: 25.03.2016

autor: Renata Markowska-Cisak
Specjalista Rozwoju Sprzedaży - zarządzanie projektami oraz koordynowanie działań promocyjnych wspierających siły sprzedaży. Rozwój e-commerce (e-faktura, e-cemex.pl , administrowanie Blog i Forum, projektowanie stron www i rozwiązań CRM) oraz optymalizowanie procesów biznesowych.







Zapisz się na Biuletyn: