Strict Standards: Declaration of CuserActive::testRole() should be compatible with Cuser::testRole() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ckudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cdyrudt::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Clogistyka::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccok::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Cspedycja::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Strict Standards: Declaration of Ccemex::testAdminModule() should be compatible with Cuser::testAdminModule() in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/functions.php:2) in /home/klient.dhosting.pl/logistics/logistics.dkonto.pl/public_html/eCemex2/prod/newsShowNews.php on line 6
CEMEX Polska
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności

Szanowny Kliencie,
Od dnia 25 maja 2018 roku, zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie, dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO").

Nowe Rozporządzenie nakłada na CEMEX Polska Sp. z o.o., jako administratora Twoich danych osobowych, obowiązek dostosowania do nowych wymogów należytego przetwarzania danych osobowych poprzez aktualizację procedur i dokumentów, w tym m.in. Regulaminów oraz Polityki Prywatności.

W związku z powyższym poniżej zamieszczamy link do Polityki Prywatności.

Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Twojej prywatności jest dla nas ważna, dlatego staramy się w możliwie najbardziej przejrzysty sposób pokazać, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane. Przedstawiamy naszą zaktualizowaną Politykę Prywatności, która szczegółowo wyjaśnia:

  • w jaki sposób zbieramy Informacje o Tobie;
  • w jaki sposób wykorzystujemy Informacje, które zbieramy;
  • w jaki sposób możesz nas poinformować, jeśli wolisz ograniczyć korzystanie z tych Informacji;
  • jakie stosujemy procedury, aby chronić prywatność Twoich Informacji.

  • Nasze wartości
    CEMEX - dlaczego właśnie My i Ty? Co nas wyróżnia i dlaczego tworzymy dla Ciebie?
  • Ekosystem biznesu
    Biznes - budowanie relacji i dobre praktyki. Jak zyskać przewagę na rynku i wyrobić markę?
  • Główka pracuje
    Innowacyjne podejście i usprawnianie procesów: technologie, produkty i rozwiązania.
  • Punkt widzenia
    Plusy i minusy branży budowlanej. Sytuacja na rynku, zabezpieczenie transakcji, finanse oraz BHP.
  • Centrum Wszechświata
    Jesteś najważniejszy - Twoje sukcesy, wybory i dylematy. Opisz to, co dla Ciebie najważniejsze.
  • Trudne decyzje
    Budować…tak, ale jak? Realizacja projektów, kogo zatrudniać i czy jest możliwe eko-budowanie?
  • Szpilki na budowie
    Czy budowanie to męska domena? Co kobiety wiedzą o budowie i jak radzą sobie z fachowcami?
  • Futurystyka
    Nowe trendy i wizja przyszłości. Ciekawe rozwiązania i jak powinno być - "skarbnica pomysłów".
  • Co w trawie piszczy?
    To warto wiedzieć: aktualności, ciekawostki z życia, prasówka.
  • "Po godzinach"
    Hobby nas buduje! Relaks i zainteresowania, ciekawe zajęcia i rzeczy polecane.


Jak zmienia się „świat obsługi klienta”?

Ostatnie lata, wraz z rozwojem narzędzi komunikacyjnych i powszechności dostępu do technologii IT, wpływają również na model obsługi klienta. Pierwszym krokiem jest zastąpienie konsultanta przy prostych i powtarzalnych czynności takich jak np. cykliczne składanie zamówień, przez systemy informatyczne. Jakie są dalsze perspektywy? Jak będzie wyglądała przyszłość w obsłudze klienta?

Liderem aktualnie obserwowanych zmian jest sektor bankowy. Powszechna staje się obsługa przez tzw. „wirtualnych agentów”, za którymi coraz częściej stoi inteligentny program komputerowy, „zastępujący” człowieka (tzw. awatar). Takie rozwiązanie ma wiele zalet: program zapewnia stałą wysoką jakość w udzielnych odpowiedziach (ten sam poziom jakości i wiedzy w przypadku każdego kontaktu), nie choruje, nie ma „gorszych dni” a jednocześnie (w czasie rzeczywistym) jest w stanie obsługiwać nawet kilkunastu klientów. Czy kontakt z takim awatarem daje taki sam poziom satysfakcji dla klienta jak rozmowa z człowiekiem?

Już w ubiegłym roku podczas eksperymentu, w którym grupa międzynarodowych ekspertów zadawała sekwencyjnie pytania w relacji do kolejnych odpowiedzi wirtualnemu programowi, przeszedł „on” pozytywnie test Gallupa, który identyfikuje efektywne wykorzystanie wrodzonych talentów przypisanych człowiekowi. Czy to oznacza, że program zastąpi człowieka?

Eksperci postrzegają rozwój technologii w kontekście zmian społecznych. Pokolenie wychowane w erze komputera, stałego dostępu do Internetu stanowiącego podstawę wszelkich form komunikacji, powoli wkracza na rynek pracy i stawia naturalne dla niego oczekiwania zmian.

Na szczęście prognozowana śmierć tradycyjnego modelu call-center opartego na telefonii i kontakcie z człowiekiem nie nadchodzi. U podstaw tego stanu rzeczy jest inteligencja emocjonalna, która oprócz profesjonalizmu konsultanta, pozwala budować trwale więź z klientem, dając mu w pełni uzasadnione poczucie unikatowego i indywidualnego podejścia firmy do wspólnych biznesowych relacji.

W mojej ocenie, narzędzia i technologie będą bardziej wspierać preferowane kanały komunikacji, np. ułatwiać identyfikację klienta czy uzupełniać rozmowę obrazem wideo. Jednocześnie od konsultanta biura obsługi będzie wymagana jeszcze większa specjalizacja i umiejętności wyprzedzania potrzeb klientów. Z dużą satysfakcją odbieram, że takie kierunki są aktualnie realizowane w Centrum Obsługi Klienta CEMEX, w których rozwoju mam przyjemność współuczestniczyć.

Zapraszam do dyskusji i dzielenia się opiniami na Forum podczas konsultacji, już w najbliższy czwartek
Wyślij do znajomego
Komentuj na forum
Brak komentarzy na forum

Oceń artykuł:

data publikacji: 03.12.2015

autor: Krzysztof Mogilnicki
Krzysztof Mogilnicki jest specjalistą w obszarze zarządzania procesami sprzedaży i optymalizacji szeroko pojętych systemów, wspierających pracę służb handlowych w tym programów zwiększających ich motywację oraz efektywność pracy. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem i zabezpieczeniami umów handlowych, skutecznej komunikacji oraz mechanizmów budowania relacji z klientami. W CEMEX Polska od 15 lat, obecnie na stanowisku Kierownika Zespołu Zarządzania Relacjami z Klientem w Pionie Handlowym. Interesuje się prawem, socjologią, marketingiem politycznym, technologiami IT, modelowaniem procesów biznesowych w tym CRM, rozwojem innowacyjnych narzędzi e-sprzedaży oraz komunikacji. Hobby: lotnictwo, jazda konno i na rolkach.







Zapisz się na Biuletyn: